Nu har det dragit igång!



Nu är jag äntligen på Gotland! Ber om ursäkt för att den duktiga uppdateringen här på bloggen angående Hästresan som jag lovade er inte har synts till. Det har helt enkelt varit väldigt mycket att göra sedan jag kom hit igår kväll!

Bea och Linda i planeringsgruppen är precis lika fantastiska som jag hade hoppats på, tyvärr kan jag inte träffa Hanna då hon inte kunde vara med i år, men hoppas på att få träffa henne nästa år! 

Ska iallafall uppdatera er litegrann och sen från och med nu uppdatera er om allt!! 
- Vi har nu fått våra fantastiskt fina tröjor med vår logga på, som syns på översta bilden! :D
- Vi har nått 400gillningar på Facebook. :D
- De första besöken har dragit igång och idag besökte vi Lojsta hed och Änggårde! Mer om det kommer sen.
- På torsdag händer något spännande som ni ska få veta mer om imorgon! :D

Ha det så bra, för det har vi! Antar att ni sitter som klistrade framför dataskärmarna i väntan på uppdateringar från hur det går på resan, eller hur? ;) 

/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Horse Thoughts - Hästtankar

Jag som drev den här bloggen heter Amanda Nätt och är född -99. Idag bloggar jag istället på amandanatt.blogg.se. På den här bloggen kan man hitta gamla inlägg om allt möjligt som har med hästar och hästtankar att göra.




RSS 2.0