Om man nu ska tänka på framtiden

Hur blir det egentligen med hästeriet framöver? Det är ännu ganska oklart. Jag la ut en annons på facebook där jag berättade lite vem jag var och vad jag sökte. Jag blev väldigt förvånad för det var ganska många som hörde av sig, men jag blev såklart otroligt glad! Så nu under de senaste veckorna har jag varit och besökt en del olika hästar och deras hästägare. Mycket intressant, spännande och även lärorikt har det varit. 
 
Jag har träffat många trevliga hästar och människor. Alla jag har träffat skulle nog ha varit potentiella medryttarställen, men det är såklart några som har stickt ut lite extra och som kändes extra bra. En av dom som jag fastnade lite extra för är en människa och en häst som det faktiskt var nära att jag började på innan jag träffade Dilla, det blev inte av då, just då var det nog inte rätt tidpunkt för oss att vara tillsammans, men nu verkar det kanske vara rätt tidpunkt för mig att börja där. Det är den 5 åriga fina lilla arabiska flickan Angelique och hennes trevliga och kloka människa jag skriver om.
Bilder tagna på arabponnyn i slutet av december 2013, under den tiden jag var där ett par gånger och träffade henne.

Som det ser ut just nu ska jag iallafall fortsätta träffa arabflickan. Två gånger har jag varit där nu och nästa gång ser ut att bli nångång i början av nästa vecka. Sen får vi se vad framtiden utvisar, jag vill inte rusa in i något och det vill inte ponnyn eller ägaren heller. Öppen för andra hästar är jag fortfarande, även om det här just nu känns väldigt bra så kan det ju även finnas möjlighet att kombinera flera medryttarställen. 

Så, nu blev ni ju iallafall lite uppdaterade! Att en del av er fortfarande kikar in här varje dag gör mig så förvånad men samtidigt glad, jag undrar hur ni orkar? Händer ju inte mycket här nu för tiden. Men fortsätt gärna hålla utkik, för snart ska det nog börja hända lite här igen. Kram på er!

/Amanda


Kommentarer
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

Synd att du inte bor närmare, skulle älska att ha dig hos mig och LM :)

Svar: Väldigt synd :/
Horse Thoughts - Hästtankar

2015-10-17 @ 08:48:11
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Horse Thoughts - Hästtankar

Jag som drev den här bloggen heter Amanda Nätt och är född -99. Idag bloggar jag istället på amandanatt.blogg.se. På den här bloggen kan man hitta gamla inlägg om allt möjligt som har med hästar och hästtankar att göra.




RSS 2.0