Ganska så väldigt missnöjd ponny


Och kvar satt den inte imorse heller...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Är inte du för "naturlig hästhållning"? Lite nyfiken på hur du tänker kring betesreduceraren? Den är ju rent utsagt grym mot hästen, enligt mig (och många andra). Speciellt om man har en häst som älskar att äta?
Storbloggaren Tyra (hästbloggare som tävlar och rider hästar i hoppning) väljer att inte använda en sån, för att hon tycker det är grymt mot hästen.

Vill bara höra hur du tänker kring detta. Då det är intressant att höra hur andra väljer att göra. :-)

Svar: Hej! Ber om ursäkt för sent svar! Jag kommer svara på din kommentar i ett inlägg inom kort :)
Horse Thoughts - Hästtankar

2015-08-07 @ 14:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Horse Thoughts - Hästtankar

Jag som drev den här bloggen heter Amanda Nätt och är född -99. Idag bloggar jag istället på amandanatt.blogg.se. På den här bloggen kan man hitta gamla inlägg om allt möjligt som har med hästar och hästtankar att göra.




RSS 2.0