Dillas veckoscheman 31-32

Alla dagar (förutom vilodagar): Repetera att gå i vagnen på så bra sätt som möjligt. Träna AR övningar i ca. 10min.

V. 31
Måndag: vila  
Tisdag:  cykeltur lite längre vända alla gångarter
Onsdag: tömkörningstur vid åkervägarna in i småskogarna på stigarna. Mest långsam trav och snabb skritt.
Torsdag: cykeltur inte så lång, mest skritt och lite trav.
Fredag: medryttaren rider ut     
Lördag: vila
Söndag: långpromenad runt berget, ut på åkervägar och småstigarna. Alla gångarter men mycket skritt. (Medryttaren red och promenerade)

V. 32
Måndag: cykla till mastenbacken, sitta upp och galoppa uppför backen, trava ner och cykla hem
Tisdag: samma som måndag + stanna där uppe och plocka blåbär - galopp uppför
Onsdag: Medryttaren rider ut
Torsdag: vila
Fredag: Medryttaren rider ut
Lördag: Tömköra på banan o leka med hinder?
Söndag: Vila 

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Horse Thoughts - Hästtankar

Jag som drev den här bloggen heter Amanda Nätt och är född -99. Idag bloggar jag istället på amandanatt.blogg.se. På den här bloggen kan man hitta gamla inlägg om allt möjligt som har med hästar och hästtankar att göra.




RSS 2.0