ojsan

Jag hade egentligen inte tänkt göra det här än, men verkar inte ha något val nu när hela designen på bloggen har kollapsat på grund av klantiga jag. Det är nämnligen så att jag har bestämt mig för att blogga vidare på ett annat bloggnamn, och alltså byta från den här bloggen. Jag tänkte ta det lite succesivt nu i början men nyss när jag skulle fixa en sak i kodmallarna här på bloggen så blev det kaos och eftersom lata jag inte orkar fixa det, så byter jag på en gång till den nya bloggen hehe.. 

Horsethoughtss kommer såklart finnas kvar, med alla inlägg, så att man kan komma tillbaka hit och kika lite om man vill. 

Iallafall; ni kan numera följa mig på http://amandanatt.blogg.se/. Ha det så bra och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Horse Thoughts - Hästtankar

Jag som drev den här bloggen heter Amanda Nätt och är född -99. Idag bloggar jag istället på amandanatt.blogg.se. På den här bloggen kan man hitta gamla inlägg om allt möjligt som har med hästar och hästtankar att göra.




RSS 2.0