Känslor och tankar justnu

Hur blir det med allt nudå? Hästen jag nämnde lite kort i nåt inlägg för ett tag sedan verkar det inte bli något med. Men jag har hittat ett annat ställe som känns väldigt intressant. Det enda är att jag just nu inte vet om jag är redo att börja på ett nytt ställe. Helt ärligt så blir jag bara opeppad av tanken på att åka buss till stallet i mörkret och umgås med och lära känna nya hästar, individer, det känns lite som att jag kanske just nu är för osäker i mig själv för att kunna lära känna nya. Tanken att åka till Dilla och mysa runt med henne känns betydligt mer frestande, men så kommer det ju inte bli.

Justnu känner jag bara att jag inte vet typ nånting, det enda jag känner är att jag nog behöver en paus i allt. Bara för att smälta saker och tänka. Jag känner mig allmänt förvirrad över allt. Förut visste jag exakt vem jag var och exakt vad jag ville här i livet, nu är det inte riktigt så. Jag tycker det är jobbigt att tänka på det också, hur allt blir och vad jag vill. Att skolan och annat runomkring pressar på gör inte direkt allting lättare heller. Om jag ska vara helt ärlig har jag mest lust att bara lägga mig under täcket och gömma mig från världen ett tag. 


Kommentarer
Postat av: Urhästen

Vet exakt hur det är... Ryser lite av tanken när man står där och inte vet någonting. Frustrerande, men ändå vackert på något vis. Det kommer dock gå bra för dig. Om det är lugna puckar du känner hjälper dig, så är det lugna puckar som gäller.

Svar: Tack ❤
Horse Thoughts - Hästtankar

2015-12-02 @ 18:27:20
URL: http://urhasten.se
Postat av: Fanny

Åh förstår precis, har själv det lite krångligt med stallet. Tappat stallust och vet inte riktigt om man håller på med rätt "fritidsaktivitet".

Jag sitter nog i lite av samma situation som du, man gillar hästen men eftersom man inte har samma tänk som ägaren så sätter det många gränser, så är det iaf för min del vilket är jobbigt.

Men jag hoppas att du snart får tillbaka din stallust och hittar tillbaka till dig själv :D

Svar: Nej precis.. de är inte alltid lätt. Tack så mycket, detsamma :)
Horse Thoughts - Hästtankar

2015-12-03 @ 15:25:28
URL: http://fanzyy.blogg.se/
Postat av: Klara Forsström

Tror minsann att fröken Amanda behöver en veckas avkoppling i Norrland med skogsmullar snart <3

Svar: Det är du inte ensam om..!
Horse Thoughts - Hästtankar

2015-12-05 @ 14:47:58
URL: http://klaraforsstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Horse Thoughts - Hästtankar

Jag som drev den här bloggen heter Amanda Nätt och är född -99. Idag bloggar jag istället på amandanatt.blogg.se. På den här bloggen kan man hitta gamla inlägg om allt möjligt som har med hästar och hästtankar att göra.




RSS 2.0